2007年11月2日

混醬


我食野會食得好淡口, 煮野成日唔記得落鹽,不過因為多數係鮮貨,所以無調味都叫可以接受.

我亦好少會點醬油 / 加味道 . 不過唔中意還唔中意 , 總有一D心頭好 ~~~

日本柚子醋 - 狂喜 ~ 我連食牛扒都係落佢 ~

鎮江香醋 - 我用黎點蟹 / 魚

美極鮮醬油 - 點白烚雞蛋

日式 SHABU SHABU 酸汁 - 一次邊爐有本事 KO 一整支 ~


另外, 我都會做一D特別0既醬 :

鮮檸汁+蒜茸+糖+少許鹽 - 同白切雞一齊食好鮮味

魚露+香茅碎+紅椒碎+檸檬汁 - 配燒豬頸肉

鹽水+白醋+芫茜蔥碎+紅椒碎 - 配潮州炸豆腐

豆醬 + 薑蓉 - 配潮州凍魚

豉油+冰糖+芫茜蔥碎 + 辣椒碎 - 點貝殼類海鮮

記得再補充 ~~

沒有留言: