2007年11月4日

女人開車

我成世人覺得最本事0既, 係一次過 , 學左 24 個鐘之後 ,考到個棍波車牌~~
可能成世無乜叻事做過 , 做到件有d男人都做唔到0既事, 就巴屎閉咁 ........
不過 , 都要自己中意開車, 至會有心機去考牌 . 細個坐老豆阿娘開車, 都會聽到架車扯到噓噓聲咁, 到就黎要斷氣 , 就會變聲, 震緊0既車身都會定番哂. 到真係自己去學車時 , 就知道 : 車震 , 即係要轉波喇 ~~ XDDDDDDDDDDD
考到牌之後, 炒過兩次車, 一次 TOTAL LOSS ( 其實唔係好爛,而係整番都SIDE氣 ~) 之後, 就變得好小心,好多野都唔係老馮就去做.
不過 , 隻左手唔生性,讀書時打排球0既後遺症, 不停轉波令舊患時好時壞, 醫生勸告之後,轉開自動波.
自動波......... 我真係覺得好傻仔 ( 識開棍波車0既,都知道不停去轉波 / HEEL&TOE / 拖波是十分之有型的一件事 ~~ 唔係化 ???? 唔係為有型 , 做乜響香港地開棍波 ??? 塞車你就知死 !!! ) 不過 , 無辦法 ~
開住架車響路上 , 人地一見係女人 , 係咪都 CUT 你線 ( 雙白都照 CUT) , 響號催你 ( 紅黃燈咋....) 經過你側邊仲要啤下你 ...... 所以 , 我都有一套自己0既開車方式 :
1. 個頭唔好郁, 唔好因為人地想 CUT 你線就去望佢 , 一望佢,佢就會馬上 CUT 你線 . 當然, 我係指知道周邊交通情況至可以咁做. D 男人 , 見你無反應, 佢地唔敢搏 ~
2. 我唔中意有車跟我尾 , 好大壓力 . 所以行慢線多. 其實 , 慢線好多時係快過快線 .
3. 響停車場度我多數搵一D獨家村位置黎泊 , 如兩碌柱中間 . 咁可以有限度防止到比人地架車碰到.

試過有一次開細佬架司力架GT4同朋友去食飯, 出九龍時比人撩, 撩我0既係架三菱 FTO ......... 唔係唔夠人抽 , 而係架 FTO 個男人著實樣衰, 面無三兩肉屬命薄之相 , 同佢鍊車好似危險左D , 加上我架車上面有個設計師+船運界巨子+公關界紅人 , 點可以咁搏 ? 所以作為一個負責任0既司機 , 我唔同佢鬥快 , 轉為同佢鬥慢, 由開緊八十, 跌到五十 , 最後用四十響條路度"躝" 住行 ~ 人地邊頂得住 , 玩玩下嬲喎 , 唔要玩喇喎 , 噓一聲就標左去~ 但一路到今日 , 我都仍覺得好好玩 ~~
所以 , 好男不與女鬥 , 係0岩架 ~~~

沒有留言: