2007年11月23日

相由心生

尋日響街上見到一名"故"友 , 所謂故, 當然唔係已故, 只係大家不再是朋友而已.
以前見佢, 都係開心樣 , 面上有笑意 , 就算唔係有d咩好笑野令佢發笑, 但點都會係一個 happy face.
尋日見佢, 面色陰沉 ...... 陰霾滿佈 ....... 好想埋去問下佢 : 你無野嘛 ?
當然我無埋去問佢d乜喇 , 當日我同佢不再是朋友, 當中牽涉好多野 . 詳情是非黑白錯對都唔講喇, 好多時路係自己行出黎 , 乜野方向乜野形式走唔走得完 , 都係自己去揀. 作為朋友 , 當日大家一齊走一條路 , 遇上分叉路大家持不同意見 , 然後分道揚鏢 . 雖然路向唔同 , 但都唔想人地遇到不如意的事.
尋日見到0既 , 係同佢以前個樣好大分別 , 完全係變左另一個人咁. 五官仍無變 , 變0既係佢0既神態 , 陰霾之下眼神好 "自我保護" 下 ( 即係"起哂鋼" 喇 ~~) 我直覺上覺得 , 佢已經唔再係以前0既 xxx .
希望佢無乜事 , 只係我過敏喇 .....

沒有留言: