2007年11月13日

是日大脾氣

我好少響公司發脾氣, 真係好少,因為返工係求財唔係求氣. 我頂哂籠係唔出聲, 但不至於鬧人 .
呢一輪 , 我真係慶到爆燈.
為乜 ? 全民皆股囉 ~
公司有五個人 :
一個 ceo , 一星期可能返一日,呢輪忙結婚野 , 更加無話可說
一個會計 , 一個so call 老闆娘 , 一個同老闆租張檯開新公司0既舊職員.
最後一個係我.
呢一輪股票市場大起大落, 在我黎講無乜特別, 因為我唔買呢d野. 不過對於其他人, 就非常吸引. 於是, 呢一輪響公司度, 每分每秒都係聽到d數字:
升左幾多毫子
跌左幾多點
入左幾多手

呢d唔關我事0既野,都唔值得我留意. 令我嬲0既係, 佢地咁攪法, 已經開始影響到我做野.
我一直自嘲我只係個打什, 我乜野都做. 於是, 一個人做兩個人0既野, 日日做到仆哂街. 我做0既野, 就係 shipping 加埋出口報價+接單 . 我每日坐響電腦前面, 出email . MSN同船公司對單打 bl 出 s/o . 網路暢通對我黎講, 係好緊要.

好喇, 我而家都算喇, 3:45 - 4:15 盡量避免用上網. 咁我上 server 拎野做野都要架, 佢地得閒0者, 我唔係嘛 . 今日 , 就響我做到火紅火綠之時, 班友認為上唔到網 , 抆左一條Cable然後又插番 . 於是 , 我部 printer 響度印緊野, 就係咁炒起左. 成部無哂反應.
我嬲, 唔係因為炒起左部 printer .
我嬲, 亦唔係因為佢地攪到我做唔到野.
我嬲, 係因為佢地d仆街態度, 令我差D忍唔住要打L 7 佢地 .
A小姐 - 話抆就抆 , 我問佢, 對NETWORK 有無影響 , 佢晦氣咁話 : 梗係有喇 !
(你憑乜野對我侮氣呀? 你估我唔知有無影響咩 ? 我要你自己講出黎咋 !!)
B先生 - 又係話抆就抆 , 最仆街0既係, 佢問我 : 抆唔抆得呀 ? 唏都唔使問架喇 ! 然後照抆可也.
(你上唔到網係個網頁JAM左, 我一直出入EMAIL 都無問題, 你唔L 使問咪唔好出聲囉 !我從來都無認為你係啞架 ! )

係唔係我唔買股票 , 所以響少數服從多數0既情況下, 我乜野聲都唔出得 ?
係唔係佢地搵錢好 L 大件事, 我返工點都收到人工, 所以 , 我係可以不理0個件 ?

如果看官中有呢三件入面是但一件 , 我要話你知, 大家有計傾一件事 , 公私要分明, 我亦唔會 ON L 狗咁去同肥佬告狀 . 食得鹹魚抵得渴 , 你地阻住我做野我亦唔會再比面你地 , 有乜野後果, 你地預左要自己去承擔 .

沒有留言: