2007年11月12日

是日迷思 - 表達與理解

今日接到張單 ~ 本來好開心, 睇清楚個內容 ....... 咦~~ 唔同哂架 ?
上星期與呢個客傾左成星期, 改 terms 改價錢 ......... 大家響電郵度協商哂之後, 今日比我地0既訂單 , d條款又返回原位 . everything back to the begining
好唔客氣地 , 將大家之前協商好的條款, 與阿貴客0既訂單條款都 c&p 出來, 讓客戶好好地睇清楚 . 未等客回覆我就出門做野 , 費事為左d九唔搭八0既人浪費我時間.
好怕d人 , 突然轉 channel , 又或者答非所問.
我自問表達能力唔係話好好 , 但都會細節重點都交待好給對方, 大家才有交流, 才有商議餘地. 否則最後都只會係得個桔 .
以前試過與某人表達我對某d事0既感受, 點知對方顧左右而言他, 我努力左成粒鐘, 對方都係迥避問題, 唔肯正面回應. 畫公仔出哂腸 ( 都唔止出哂, 係甩哂 ..... ) , 最後, 我放棄 ( 對 , 佢成功了~~ . 到早兩日, 我才知道 , 原來做物業管理的人 , 遊花園轉話題避問題是強頂 ~ )
尋日阿姨打電話來, 如轟炸機轟我一大輪之後收了線 ........ 電話的兩方, 各有各講 , 我有我問佢有佢鬧人 .......... 其實件事我亦唔係當事人...... 最後我係O 哂咀咁收線的 . 收線之後, 諗左一大輪 : 點解D人想脾氣搵人發洩都會搵我 ? 好咩我 ?

對於呢類性格0既人 , 我只係寄與同情, 我唔會問佢地 : WHY ME
問左又如何 ? 又遊多一次花園 ?

2 則留言:

匿名 提到...

咁我覺得....你亞姨唔係發舌o係你身上,只係佢想搵毎明白事理ge人聽佢呻下鬧下佢心中得罪佢果個人啦~

但你身邊比較多呢d人,包括我... XXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

善哉~善哉~

Q 提到...

響阿姨呢d身份0既人面前 , 我只係一隻小羔羊, 無反抗餘地.
今日打比舅父,佢攪掂左阿姨喇 ~一句 : "買左好多野比你喎阿妹~" 攪掂 ~ -__-""
你 ? 唔係喇, 至少我同你真係有來有往,大家都係針對某一個 point 去傾野.
有d真係.....唉~