2007年11月23日

好文分享

睇到好友阿滿一篇幾深情0既 BLOG , 好有意思 !!
當中我覺得幾好0既節錄如下 :

對我黎講, 呢d古仔係高級程度人生課程,
唔知算唔算慶幸, 我冇遇過. 我知我一定唔曉得面對,
寧願讓關係破裂.............我係一個自私ge人, 我認為我ge感覺最緊要.
一唔妥, 我或者唔會走住, 二三四五六....十之內ge唔妥,
我絕對唔會再苦心經營, 寧願一走了之.

但每段關係, 又豈止十次之內ge唔妥丫~
所以我ge人生內每件事, do唔會好出力去造就成果.

但我知道, 當你遇到每種人生難題, 好似ok san咁,
你有出力去付出, 會面對問題, 肯承擔, 肯放低....
無論你&佢會有乜轉變, 結局如何, 以後又會變成點....種種各樣各樣,
你已對得住自己, 亦造就精彩美麗人生


其實人生入面有好多野, 係無 MODEL ANSWER , 可能大家窮一生精力, 都求唔到一個答案. 因為人生有好多階段 : 年少無知, 戇十十 ......甚至去到做左老薑人呀咁, 都有大量問題響心入面轉緊.
執著 , 就唔會接受不合心意的答案.
所以 , 一個開心人生係要放棄好多好多0既執著 , 甚至原則.
要付出, 會面對問題, 肯承擔 , 亦要肯放低 , 缺一不可.
我曾認識的某人, 只會要他人為他而付出 , 自己卻一點都不肯面對問題 , 肯放低卻不肯承擔. 出現問題後只會馬上消失 , 然後在一個半個月, 甚至一年後重提舊事 , 更要命的是他會曉以大義的走出來對你說 : 因為你性格有問題, 所以我讓你冷靜下來才回你的信 / 電郵 ...........
打鐵襯熱 , 今天的事今天做 ....... 無人不知喇 ~~ 逃避問題 , 最終只係令自己不斷失去身邊的人, 錯失身邊的事 , 溜走周遭的機會.

人生無完美 , 但絕對完全係可以 "心甘命抵" 的 ~

沒有留言: