2007年11月29日

友情心中照

由細到大 , 都慶幸響唔同階段有唔同0既知心朋友 , 亦好無奈咁, 響不同原因之下, 部份 BEST FRIEND 都變作陌路人.
是我的問題 ? 還是人家的問題 ?
我想 , 係緣盡了 ~ 是在分開時互數對錯麼 ? 我覺得不是喇 ~ 相識第一日我接受對方, 永遠都會接受, 人有優點缺點 , 接受人家優點, 缺點也得一拚接受. 而不是有一日大家不再是朋友, 就如數家珍般翻箱倒篋地來一個大批判. 再者 , 如斯人等 , 我只覺得當事人在粉飾自己 , 分散注意力而已 . 心中無鬼 , 無需要做那麼多小動作. 要走就走 , 就不能洒脫點麼 ?
在我來說 , 我實在是做不出來 , 說不出口, 寫不下手.
做朋友 , 著實也需要心甘命抵 ~
今年發生的事 , 令我對"知心朋友"呢一個 TERMS 起了一個新的定義. 我日後亦不會將朋友再定位為知心 / 不知心 , 朋友就是朋友 . 再者 , 我當人家是知己 , 人家當我是老幾 , 多沒趣 ~
朋友 P , 朋友 W :
大家的友情都心照喇 ~ 請不要因為我字典中無左知己呢兩隻字而惱我 ~ 好多野, 我地都心照不宣喇 ~
J 小姐 :
在今日無左你呢個朋友, 我不覺可惜, 只覺無奈. 人人都有自己的定位 , 大家率性而行是無問題的.
在貴 BLOG 中大大串所謂指控, 我無異議 ,因為我真係做過/講過呢D野. 我會大方承認事實. 不過是對是錯 , 輪不到外人 ( 亦即是你) 去批判 . 加上你知道是否事實的全部 , 我可以同你講係10%不到.
如果以你所知 , 而去判斷人家對與錯, 你太低估了事實及真相. 當日係你 "鼓勵" 我將唔開心野說出來 ,唔好屈響心入面 ; 演變成今日 "我不斷同你數奶奶及叔仔的不是" , 看來我是傻仔左 ~ 原來始作俑者係我自己 , 呢一下真係抵死 ~
另一樣野係, 我奶奶個花名, 係你改而唔係我改. 睇黎你奚落得我老公及夫家太多 , 忘記了 ~
至於我奶奶 , 佢響我結婚當日 , 聽到你響佢背後叫佢花名, 所以 , 佢一封紅紙都唔比你.
我想我最後要同你交待的 , 都是呢一D .

沒有留言: