2007年11月22日

無題

昨日與朋友 W 見面 , 當然又是天南地北無所不吹 ~ ( 連蛇王都要商量一下公事, 我地算係對得起公司有餘 ~XDDDDDDDDDD)
我同佢相識於微時 , 可能係人夾人 ,又或者係脾性近 , 又或者佢係雙子座0既原因, 大家一直係好朋友 . 我地價值觀差不多 , 所以 , 對好多事0既睇法都好相近.
我地大家都無想過有一日會結 "到" 婚
我地曾經研究過老來一支弓時 , 點樣去搜集汽水罐及紙皮維生
我地甚至研究將汽水罐丟出去比車碌扁會唔會慳水慳力過自己去踏
我地大家識左男朋友, 就算對對方男友幾不滿都好, 都唔會出乜野聲
我地各自決定結婚時, 雖然心中擔心對方會否嫁錯郎, 但仍係唔會出聲
一直到今日 , 我同佢最似0既係 , 就係大家都唔會 "怨" , 我地接受自己一手一腳開出黎0既路 , 接受個天比我地0既任何考驗 , 對於不如意不開心0既事, 我地自己去化解而唔會訴諸他人 , 求諸鬼神.
佢認為我由開始結婚去到今時今日 , 係終極泰來 .
我亦認為佢由結婚到今時今日 , 係修成正果.
我想對於我自己 , 好0既可以話我忍得 , 唔好0既 , 可以話我深謀遠慮 . 對於某一D無意識咁攻擊我0既人, 我唔會對佢地馬上反擊 , 要等所有事實都無得返轉頭時, 我至會用一句說話 / 問題打殘佢 , 用我自己0既方法去令佢地心甘情願咁收聲 .
所以當日我選擇啞忍一D對我唔公平0既指責 , 為著就係數年後只係歷時一兩分鐘與老爺 +LULU的對話 . 值唔值 , 見人見智 . 我認為值, 就係值.
曾經話我背負太多 / 認為我被迫瘋左0既 人, 只係你地眼光太窄而已 . (唔好話我死撐/認叻 , 反正此數年經歷咁多野我仍死唔去 , 我絕對有本事去講呢D野卦 ~)

沒有留言: