2007年11月6日

堅持

一個人成世流流長 , 一定有好多堅持, 唔同階段有唔同0既堅持 .
以前讀書時0既堅持 : 唔穿耳,唔著高跟鞋,唔打寫字樓工,唔會戴 con ~
十年後 , 做足哂 ~~
同前男友拍拖時堅持唔做跟得女友, 比自由空間對方,有自己0既消閒方式 , 唔好成日黐住男友 .
十年之後, 樣樣做足.
以前為某d事, 同老豆企硬左五年 , 堅持佢唔講對唔住 , 我唔會認佢 . 最後佢有癌症 , 比阿娘罵我冷血. 響佢日子無多之下, 我選擇同佢破冰. 至於真相, 我至今仍未知道.
點解會無哂堅持 ? 因為現實並不在自己掌握之中. 所以,我向現實低頭, 改變自己想法去遷就現實 , 去令自己好過, 去令整件事更為自己 / 人家接受. 係唔係無骨氣 ? 骨氣幾錢斤 ? 感覺又係幾錢一斤 ? 有一d野走左 , 幾有骨氣幾有堅持都好 , 最終都係人一個.
人, 會崩潰架~
對於自己0既堅持, 我並唔係一面倒. 世界除左我之外, 尚有其他人, 尚有其他感覺 , 想法. 一廂情願去堅持某一d信念 , 過左火 , 就變成不顧他人生死 , 變成自私 , 變成固執. 我唔想咁, 所以, 我願意跌一舖.
而家0既堅持, 係寧人負我, 我不負人. 我要理直氣壯, 多於向人搖尾乞憐 .
另一個堅持, 就係食早餐時0既麵包唔可以放響雞蛋上面 , 唔可以整穿個雞蛋 ~

沒有留言: