2007年11月15日

心虛

今日見識左兩種心虛0既人.
一個係同事 , 一個係管理公司 .
同事方面, 仍係受個 short short 地0既 router 折磨緊, 再加埋我 , 佢地想去睇下個市升/跌成點都無辦法. 最後忍左一粒鐘 , 就黎中午結數 , 頂唔順又同我講 : 唔抆條線 , xx 部機印唔到野.
我覺得佢心虛0既係, 印唔到野 , 咪去抆囉~ 而家我唔係去收埋個 router , 佢地成個抆左去都得. 而且我只係打工, 任何野我都係無話事權. xx身為老板娘其身不正 , 連抆條線都唔敢光明正大0既, 唔係心虛係乜野 ?
最後, 我都係回佢地一句 , 要做正經野咪抆囉 ~ 使乜問我?

管理公司方面, 我地比佢0既 dead line 係 16/11/2007. 佢今日就打電話黎喇 .
打左兩次, 我都係唔聽. 然後, 我再回佢電話 . 問佢地搵我做乜. 條粉皮經理唯唯諾諾 , 話收到封信云云 , 響佢想入正題時, 我一輪咀咁講 :
阿粉生 , 呢d野你搵番陳生, 封信係佢出比你唔係我 . 而且, 我上次同你講得清清楚楚, 響你地0既誠信破產成咁, 唔該你都係比番白紙黑字0既回覆比我地. 唔好以後又同我否定呢樣否定0個樣. 口講無憑 , 你都係跟番封信0既要求去做.
然後條粉皮又問我拎大夫電話 , 我唔比佢 , 反問番佢 : 我地當日申請要裝修, 好似查家宅咁填十九萬份表, 你有架 ~~
連業權都可以亂認0既, 我就咁同你 settle , 咪好便宜你 ?

1 則留言:

匿名 提到...

唔怪之得果時飛機c死do要等房署白紙黑字confirm佢可以整間屋至肯開工!! (等房署白紙黑字,成個月,飛機c又可以做下其他工程)

所以...滾你公司出信俾人, 係應份ge!!!