2007年11月23日

婚禮指定動作 - 小時候片段

好多新人都係播番自己細個 / 讀書 / 拍拖時0既照片 . 我同小羊生都有 ~
可能我地請客0既對象問題 , 大家0既反應同情緒都好高漲 ~ 我覺得愛錫我0既人真係好多.
我都有去過人家婚宴, 睇過人地呢d片段, 雖然係大同小異 , 都都覺得好窩心同溫馨 .
有一d好可愛0既兒時照片 , 當年拍照者可以捉到其神緒 , 算係好難得 ~~ 我同小羊生的照片 , 大部份都係大羊操刀 ~ 所以 , 響意義上又多左一重.

我好記得 , 我擺酒當日 , 好多人都話我細個時好得意 , 馬上問我幾時會要小孩 , 小孩像我乜乜乜 , 小孩像老陳又物物物 . 因為我們請酒的對象都是由細睇到我地大的親朋戚友 , 合得來的同事 , 玩得來的友儕. 當然喇 , 仇口大的都不會來贈興喇 ~


呢d好多人都以為係指定動作 , 但其實唔中意 / 無興趣 / 賓客對象問題 , 都可以唔做.

說著說著 , 要回去看看我的兒時片段丟到那裡去了 , 要不放上來要了大家的命 ~~
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

沒有留言: