2007年11月14日

嘔一口烏氣

終於可以執到去 tray 上面0既野.
今日我未停過手, 除左食飯時行左出去之外, 一直做到未停過. 開始打到單, 追到船期 , 出到email 問客野, 真真正正開始做到要做0既野.
今日班人收歛左 , 至少一個早上, 唔會好似響股票行開工咁. 由11點開始又上唔到網 , 我唔郁呀~~ 上唔到咪上唔到囉 , 做乜0者 ? 家下會死咩? 到十二點半, 我至抆一抆條 cable .
我去完食飯返黎 , 全部人都齊哂響度, 又好似股票行咁嘈. 我唔理佢地咁多,做番自己野.
一早同 janice 鬧 , 本來都無咁慶 , 佢話個 router 本來有問題呢一下我慶 : 你地成日響度上股票/銀行網 reload reload 又 reload , 根本公司 bb 0既 band width唔係比你地咁用 , 所以咪 hang 哂囉 ~~ 一切都係你地自作自受 , 你地做乜我唔理 ,因為唔關我事 , 但而家影響埋我做公事野, 你地無資格反駁我囉 .
再講 , 我做緊公司野, 你地做緊私人野, 大家有幾多籌碼 , 心知肚明喇 !
如果認為一個印花 , 一包餅, 可以為你地d仆街態度粉飾一下0既 , 死左條心喇, 係我小氣又好, 係我心胸窄又好 , 你地自私時我都係為自己 , 有何不可 ?
如果我咁易無事 , 我就唔係 Winnie .

沒有留言: