2007年11月1日

又有喜事

太子爺要結婚喇 ~
我做0既呢一間公司係家族生意,兩兄弟係老闆 , 阿哥0既仔 及 阿弟0既老婆都係響入面做.
咁老闆家有喜事 , 當然係好開心 ~ 但因為某d原因, 要響30日內籌備婚禮, 唔係容易0既事. 公司入面我同太子爺都叫幾好傾 , 我又結左婚,所以太子爺就順理成章黎問我某d野0既詳情.
其實我結左婚咁耐,有好多野唔太 update , 但一d要留意0既地方, 我都會傾巢而出 , 排山倒海咁去話比人地聽. 偏偏公司入面心胸窄0既人 , 意見無乜,但就咩都要 "gut" . 第一次太子爺問我野, 我發現有一線冷光響遠處 "飛" 緊過黎 ~ 方向正正就係阿細老闆個老婆.
傾完喇 , 太子爺返埋位喇 , 人地老婆就中埋去係咁講係咁講 , 講完一大輪 , 就走黎我度問我同太子爺講乜 , 我話係咁以話個婚禮流程比佢聽 ,細節我唔理亦唔識 .......然後 ,人地老婆就話喇 :
我地新會人乜乜乜乜乜乜 BLAHBLAHBLAHBLAH .......
我馬上就插句野叉實佢把口 :
我理得你地點整呀 , 我係潮州人, 你地係新會人 , 關我乜事呀 ? 你地自己一家人閂埋門攪掂佢囉 ~~ 呢d野唔好問我 . 我淨係話到你地知 , 我當日係點嫁架者 ~ 其他野我唔理0既 ~

我自己係過來人,當然明白到通鄉村各處例,加上我又唔係精於此道 , 呢d野當然唔會出聲. 人地老婆響大伯再婚時攪到咁核突 + 小家種 , 我死都記得喇 ~ 而家到大伯個仔結婚 , 佢又想重施故技喇 ~ 一見太子爺問人地野, 就生怕自己地位不保比人搶風頭 .....講真, 人地老婆嫁左成廿年 , d野又唔 update , 平時做人做事又無厘大方 , 最緊要係 , 而家唔係佢個仔結婚 , 係人地個仔結婚嘛 ~ 要拿主意要點做 , 排到尾都未到佢出聲.

好人係可以做 , 但都要有分寸 , 識分輕重囉 ~ 負擔唔起後果0既野 , 少碰為妙.

2 則留言:

匿名 提到...

拿~拿~拿~ 我就係知條友會咁喇~ 真係想捉呢d人坐監!!!!!!!

Q 提到...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
我就係知佢個人係咁 , 佢地講到天花龍鳳咁, 我都唔插口. 由得佢做哂顧問大神~
有咩事 , 都燒唔到我嘛 ~~