2007年11月14日

好脾氣。壞脾氣

以前讀過好友A的一篇網誌, 大意係話 , 係唔係個人平時乜都無所謂 , 好脾氣D就要比人恰, 恰完都唔可以出聲 : 你發脾氣 係因為你小氣 .

今早同事知尋日有野衰左 , 唯唯諾諾同我講左一堆野, 佢唔講我無咁嬲 , 講完我仲慶.

我慶到係要對佢講粗口 , 最後同佢講 , 如果router 壞 , 咪比錢叫人黎整囉 ,抆乜野 ? 我做唔哂d野 , 係唔係佢地同我做 ? 佢答得幾口爽 : 如果係 PO CONTRACT 呢D我可以幫下手.....

問題係 : 我要做0既 , 唔係呢D囉 , 除左太子爺同我 , 無人識做. 要教你地響邊度搵 catalogue , 我想仲會辛苦過自己做.

沒有留言: