2007年11月26日

腦細發癲有感

因為太子爺大婚在即 , 所以肥腦細血醣不穩情況加劇 , 近來日日都響度鬧人.
佢鬧人0既話題離不開 :
1. 佢做腦細做得好委屈
2. 成公司無人做得夠佢好
3. 佢0既心路歷程好值得一而再 ,再而三地向我地論述多幾次 .

好明顯我腦細係一個好自我0既人 , 所有野有佢講無人講 . 佢認為係唔0岩既 , 就係唔0岩 . 佢認為0岩0既 , 就永遠都唔會有錯 . 我地作為員工 , 已經對佢近期0既演講採取無反應0既態度 . 不慍不火 , 問多我地2句我地就會哝哝哦哦 胡混過去 .

其實近來我都係對類似0既人同事 , 採取不聞不問0既態度 ; 嚴重D , 我會當佢透明 . 有好多野 , 明知係廢0既 , 就唔好同自己拉上關係 .
曾見過一句幾好0既野 :
要同叻過自己0既人做朋友 , 因為佢地會令你自慚形愧 , 激發你的上進心.
唔好同自怨自艾0既人做朋友 , 因為佢地會令你漸漸無哂人生目標 , 什至不懂自我反省 , 為免大家以後只係坐在一角怨天尤人 , 不如早走早著.

沒有留言: