2010年9月20日

多謝CK - DIY 的紫雲膏



呢輪太多野做, 公私兩忙.上星期仲直落2日食左宅卡B薯條, 燥底到不得了.... 過左2日,出哂事,口唇不停咁脫皮爆拆...痛死人.....
本來一直都有用 BURT BEE' S 潤唇膏, 出現脫皮就會用KIEHL'S 0既LIP BALM#1 , 後者應有水楊酸,所以可以令死皮加速脫落 ; 但家下我由內而外0既燥熱問題,用乜都無用.... 情況無乜改善.
星期六我拎左D台長比CK , 佢又送左D DIY 0既小手作比我呀, 好開心~~~ 有2支護膚油同一支紫雲膏. 佢見我口唇爆到飛起,就叫我即刻開黎用.
我食完飯後,即刻開黎用,刺痛感無左一半~ 有少少涼涼地~ 如是者, 我一覺唇乾/痛就用. 用左2日,已經復元左九成了~~~
好多謝CK呢~~~ 你0既生活理念令我好敬佩,健康生活得來不易,但其實亦唔難做到. 日後要好好跟你學習喇~ ^^
***22/9/2010 後記:
用左紫雲膏當潤唇膏3日, 已經好番哂,到而家無再脫皮/爆拆~~~
我要學做紫雲膏呀~~

沒有留言: