2010年9月20日

煮乜Q - 脆皮奶皇月餅 : 餡料測試


今年我有三種唔同0既奶皇餡
1. 二記 (以往0既選擇,因為唔識整) (中間方形)
2. 在網站上找到的圖文並列的奶黃餡制法 ( 圓形)
3. 好友秘方 ( 唔可以公開喇,因為講明係秘方,我只可以話有奶有蛋有忌廉,同第二條方0既做法及材料差唔多) (右邊方形)

今日下大雨, 於是我有大把時間去做餅 ~
入爐試左3種奶黃0既效果~~ 無問題至做"大貨"~XD
圓形 - 重69克
感覺軟滑,因為我一再減糖,所以感覺OK



中間方形 - 重52克
現成的二記餡, 好鬼甜.... 唔好食(唉,舊年狂食架我...)

右邊方形 - 重55克
秘方餡,我再改份量,加左D野又減左D野....感覺OK,蛋味太重, 突出唔到我想要突出的味道....不過響原有配方上減蛋,應該可以解決問題.




因為今日做0既餅只係TESTER , 試餡料TEXTURE及效果,所以個餅面乜野處理都無 ~

沒有留言: