2010年9月29日

Q 的書 ~

以前我買書, 好睇就會買~
小說漫畫類, 我唔睇的~因為都係虛構出來,睇黎無意思, 攪到自己虛虛浮浮, 唔睇好過睇~
傳記,一DD喇~~我唔想做名人,所以興趣都唔大~~
靈修類,覺得好就會睇會買,所以都有幾多雞湯響度~ :)唔多唔少對我都有幾多影響.
技術性0既, 好似養貓呀, 龍貓呀, 影相呀, 做陶瓷呀, 種花樣樣都有幾本. 某D階段學緊D乜野,就會去買書睇. 當中最多0既, 係食譜~
早期好濫下~ 見到靚封面就買~ 相片多過字0既就買~ 買左之後返到屋企,發現好多字眼我都唔知係乜來.....
提拉米蘇???? 奶油?????? 起司?????? =__="" ( 而家梗係知喇.....) 當年台灣文化無咁緊要,真係唔知佢UP乜.
於是就放左響度無理喇~
到中期,開始會買一D 特別小小0既食譜:果醬, 醃漬類, 日本菜 (夠清淡,我中意) X年前,響PAGE ONE 搜購到一大堆little cook book ~ 薄薄的一本, 字多過相, 但易明又易做,@$15/本, 買三送一, 於是差唔多成系列都比我買齊哂~唔少野都係靠呢堆書整出來~ 後來,呢堆小COOKBOOK 出左中文版, 感覺又難明左.... (有時有D英文你會明,轉左中文反而唔知係乜....)
到真係學識煮野時, 就開始只會買幾個人寫0既書~~~ 集中都係SHADOW KWAN, BONNIE YVES,江獻珠同梁許安璞呢幾位. SHADOW 0既點子特別多,食物造型好高貴好雅緻~BONNIE睇得出係好真誠好無私咁去寫佢0既書,我第一樽造0既果醬,就係跟佢0既"戀戀果醬" 造出來, 當時我至知道,真真正正0既果醬,係好好食,唔係一味死甜喪甜. 至於江獻珠前輩, 佢0既知識真係令我大開眼界,D野整得好唔好食,唔在於佢係貴定平,鹹魚青菜唔一定遜色過鮑參翅肚,要由食材根本著手,處理得好,才是成功的第一步.江前輩對食材的專注及堅持, 真係令我好佩服. ANNIE 早期響星島每個星期日都有大版專欄教煮食,佢對於食材處理及品質亦係好嚴緊,佢教0既菜好適合宴客之用,最緊要係對於西方菜式講解得好詳盡~對於我呢個潮州妹真係幫助好大呢~(在我黎講,西餐=碟頭飯(XDDDDDDDD )
以上幾位0既書,有一個共通點,所有資料都有"一理通百理明"0既特點. 有時,我覺得煮野唔係COPYCAT咁造一樣野出來,而係要改良+發揮 , 就番自己口味,去造自己中意0既味道/ 食法出來.
我好中意與同樣喜歡煮野食0既朋友傾計,大家響分享自己0既心得時,好多時會出現新點子,新靈感. 大家有問題時,一齊傾又可以想到數個唔同0既解決方法 ; 我好相信,人上有人,天外有天. 人地講唔講心得唔緊要,有交流有溝通,就會有新0既想法~人地話你知0既,未必係最好~ "最好0既"只係主觀0既最好,並唔係人地0既最好~
我自己覺得, 最好0既永遠唔會出現,世界上亦唔會有正宗唔正宗0既食譜, 咁樣至會有永遠探索的精神及動力.

上星期, 我響大眾書局買左一本書,作者係何肖琼,何老師係烘焙界好出名0既老師, 我買左佢本書叫"烘焙教室". 書中內容好詳細,A4 SIZE 一共有220多頁, 1/5 係講解食材0既本質/構造及處理方法及工具介紹. 1/5 係講解基本功, 3/5 係食譜. 我覺得好好呀~~~ 雖然要成$188我都斥資買左黎睇~ 真係教到我好多野呢~~~

沒有留言: