2007年10月31日

新屋進度 - 廚廁

廚房要延遲,因為西德版出錯, 所以櫃門未有貨, 會延到 11月底才有貨.

又 , 我堅持要我本來揀的顏色, 所以, 廚房暫時停工.

一面做一面改進 ~ 我忘了灶位是凹下去, 下面做抽屜會比較矮, 所以要量過大部份煲的高度 ( 6-8寸高) 要師傅更改抽屜高低.

廁所八八九九了 ~~~ 上圖係客廁 (黃) 下圖係主廁 (藍) ,其實我覺得黃磚係靚過藍磚的 ~

最後發現 , 呢間新屋可能會係七彩的 .....

廚房 - 白+綠+木色

廁所A - 黃 + 白磚

廁所B - 藍 + 白磚

廳 - 藍 + 綠

房 - 黃

傢俱 - 白 / 黑 / 木色

3 則留言:

匿名 提到...

好想快d去你裝修中的家睇睇!!!!!! >_<

Q 提到...

好呀~~~ 你唔好嫌亂+污糟就好喇 ~~
XDDDDDDDDDDDDDD

匿名 提到...

點會嫌呀~~~~~~~~

咁你叫C苦幫我執清佢!!!! 最好鋪塊紅地JIN!!!
XXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD