2007年10月16日

無出過街0既台詞

除左讀書時上過台做活動0既 MC 之外 , 最近一次上台講野,就係結婚時. 當時我響台上面係咁UP,無台詞的(熟我0既朋友都知,當時我根本就無想過要上台講野). 可幸最後都講左一D應講而又係人人都想聽0既野,無太過失禮. 最後因為好肚餓好想食野 , 所以草草收場 ~

過後我成日想番,如果比我再揀,我就唔會多謝人家喇,轉用另一種方式.

就係講 "對唔住" , 向唔同0既人 "道歉".

首先我要向老爺奶奶道歉.要適應及融入一個家庭唔係容易0既事,係我去入侵人地0既生活好,係人地去打擾我0既人生都好, 期間一定有大家唔開心0既時候. 我要為響呢一段時間入面, 為夫家0既人所帶黎0既麻煩及不安, 什至唔開心而講對唔住.

之後,我要對老豆媽子講對唔住. 咁多年要佢地掛心擔心, 實在係好虐待0既事.而家我做左人地老婆, 希望佢地可以放心,唔好再成日心掛掛. 我要為咁多年以黎,成日見家長,考試唔合格 同埋比人地記缺點 , 令到老豆媽子去見家長時比人奚落 , 大左出去做野識朋友令佢地擔心而講對唔住.

我要同一眾由細睇到我大0既親戚朋友講對唔住. 我好少會主動搵佢地,什至打個電話問候一下都無乜. 但每一次見面, 親戚長輩們都對我噓寒問暖, 而我就平時一個電話都懶得打. 響呢度,我又要講聲對唔住.

我又要向媽子0既一眾雀友講聲對唔住, 我呢個阿四成日都走出街,你地黎打牌時我無煲水斟茶 , 招呼不周之下真係唔好意思.

而家就輪到阿老闆同埋同事喇, 因為我0既私人事, 攪到響返工時候魂遊太虛 , 一百萬就打左十萬, 美金就打左港紙. 所以, 又要為我公私不分唔專心而引起0既錯誤, 而講聲對唔住.

最後就要同一班又熱心又無條件咁幫我0既朋友講對唔住,為左我同老陳0既私事,而令佢地走出走入,又勞心又勞身又勞力. 更加要多謝一眾經常開解我0既好朋友, 因為好多野唔係你地老馮要做. 你地出個心黎幫我 ,我可以為你地做0既真係無乜 .... 真係無以為報.

好似係咁上下喇 ?
又......好似有D似......遺言咁架 ?? ( OKOK ! 我百無禁忌0既 !!)

有時,各人家道謝, 人家都可能係預左. 但向人家道歉, 就唔係成日有咁0既機會.

沒有留言: