2007年10月6日

好男人

好男人定義 ...... 人人唔同 , 由阿千億新抱口中講0既好男人 , 同我口0既好男人 , 其實都好主觀架~
我口中0既好男人 , 安全感係首要 ~ 唔係打得撼得0個 , 係心靈上0既安全感. 之但係 , 安全感又可以分好多類 ......

我試過憂心前男友唔知去左邊 ( 當然係怕佢去滾 ) , 憂心唔知身邊人個腦諗緊乜野 , 憂心另一半心中有不快我都唔知........ 所以 , 我嫁得佢0既 , 就係因為佢唔會令我憂心.

再上一個 advance d 0既層次 , 如果個男人愛自己家庭 / 家人 , 識得煮野 .... 咁又再升多一班 , 算係不遑多讓啦 ~~ 愛己愛人 , 呢d情操得來不易 , 加埋識煮野 , 其實某程度上代表呢個男人都沉醉響家庭生活入面 , 呢d男人 , 去邊度搵呀 ?

其實 , 交異性 / 同性朋友都好 , 投契係第一步 , 之後 , 雙方0既優點係有待大家去發掘 , 雙方0既缺點 , 亦有待雙方去接納 , 有時候 , 雙方交往係唔需要有火花 . 有火花 , 就代表會有熄滅0既一日 , 無火花細水長流 , 至係雙方建立感情0既根基 .

想要轟一聲驚天地泣鬼神0既 , 呢d叫激情 , 什至可以變成係慘情 .
平平淡淡 , 大家相處得平平靜靜 , 可以分享心中情0既 , 我覺得至可以長久囉 ~

講左咁耐 , 你明唔明0者 ? :p

1 則留言:

Chrisizi Cat 提到...

Q~~ 借你幾句o野放o係我blog度~ Thanks!!