2007年10月16日

半個教徒

星期六上慕道班時,導師提及我早在四月已領受收錄禮,可算是一個教徒. 但我覺得,我一日未領洗, 一日都不是教徒. 所以 , 我極其量只可以算是半個教徒. 再者,很多教徒要做的事,我都未做,所以,我未當自己係一個合格0既教徒.
日常生活入面,我好少對外宣稱 :我係 xx 教徒. 因為我覺得,自己作為某宗教的信奉者,只要對自己及教會負責/交待.在日常生活上宣傳自己係教徒,教會有乜好,只會令人覺得煩厭.人地覺得好,唔係因為你口講,而係你0既行為思路舉止.
"你係教徒關我乜野事 ?" 係我聽得最多,無神論者對教徒面部所噴的屁 ~
上左慕道班成年以來,導師都係要求我地做好自己本份. 讓人家睇到一個有宗教信仰0既人,同無宗教信仰0既人有乜野分別.就如徐錦堯神父所講, 教會係希望我地做一個好人 ( 而唔係好0既教徒/勤力教徒). 祈禱/領聖體/修和等等呢一d習慣/聖事,有出個心去做就可以(當然,付諸行動才為之身體力行) . 因為,信仰唔係迫出黎. 一星期一次0既課, 導師唔會問 :有無祈禱,有無xx , 有無yy . 大家只係拎左過去一星期0既瑣事/ 感受出黎分享.當中, 無深奧0既聖經,無理論 ,甚至大家討論0既野, 都係無model answer . 人人感受唔同,如果夾硬去設一個答案比一個問題,咁同洗腦無分別. 導師借上課睇我地0既思路/反應/心態,再去確定, 我地是否適合領洗.所以一般黎講,由慕道至收錄再去到領洗,需要1年半至2年0既時間.當中亦有不接受慕道者領洗的例子.當事人樣樣做足, 什至帶來唔少新慕道者, 可算是好學生. 但,佢0既心態唔係正常,佢覺得行動上要配合教徒身份而已.佢唔係出個心黎做. 所以,見過神父後,教會唔接受佢0既領洗,要佢繼續慕道至心態改變為止.
班中有轉會的同學.他們轉到來天主教堂,表現得很雀躍.大部份的感受係 :
1.天主教會比較嚴緊及有系統,歸一.
2.重心靈多於行為.
3.有討論空間,無壓力
4.教友之間無小圈子,心態平衡
當中有一個我同大夫叫佢做"S 眉"的,本屬基督教X 道會,上課初期他對於天主教的"本色"很反對,每一件事佢都覺得好唔對,好唔0岩. 尤其對舊約入面0既事蹟表現尤其激動(點解要咁激?),一講聖母佢就黑面. 次次都要個老婆響側邊叫佢停.一年下來,佢0既S眉開始無左,個人開始識笑. 近期,仲開始參與討論. 呢一樣係我對天主教好佩服0既地方,我並非刻意分開天主教及基督教 ( 都係同一個老闆0者~ 當然亦有天主教徒轉會到基督教 )而係當你要改變一個人, 或者去引導一個人,唔只係口講,要身體力行,要以身作則,最緊要係,要關心及理解對方0既心路歷程, 事出必有因,死命去講去洗人地腦,唔 WORK 架喎 ~
另一個同學阿尤先生講得好好, 所有真心想信天主教0既人,都係自己行入黎, 而唔係比人挾入黎.
星期六去上課前,因為係聖母玫瑰月的原因,聖母山前有一眾信徒響度唸玫瑰經.我雖然未識點唸,又一路行緊去星巴克,但我響心入面,仍不停唸住聖母經.
凡事,出個心去做,總好過公式化交功課.

沒有留言: