2007年10月2日

三日假期

好忙 ~~ 真係好忙 ~ 好在上星期同老爺食左2日飯 , 所以星期六日唔使陪佢.
星期六
星期六放左工 , 同大夫去左沙田宜家傢俬店 , 碰上想買的床有減價 , 有一件陳列品由原價 $2990 , 折了 50% , 才 $1495 , 見沒什麼大問題 , 二話不說馬上付款 ~ 約星期一取貨 ~~ 跟同事要了相熟司機的電話 , 在星期一才去取貨. 然後回家休息一會 , 再過海到金鐘食 TRIPLE O'S 然後就到天主教座堂上課去.
我們班入面 , 原來又有人轉會來了 ~~轉會原因都不離 "那碼子回事" , 見到 YORKIE & NANCY 笑臉 , 就知道脫苦海有多重要 ~~ 他們知道 ANN & THOMAS 都是同一原因轉會 , 開心到呢 ~ 所以我經常認為 , 只會做表面功夫的 , 是留不住人家的心. 心死之後 , 只係選擇離開.
另外 , ALAN 下星期接受收錄禮了 ~~ 我們都會去看 , 大夫更會為他拍照 ~~ 收錄禮後 , 我們會送他跟 APPLE 到聲哥處晚飯 , 因為當晚是ALAN父親大壽呀 ~~
班中另一對夫婦 , JEROMY 跟 STEPHANIE 問我是不是都會接受收錄禮 , 我說我上一次四月時已經收錄了 , 他倆說想再了解深一點才接受 , 伍執事都很讚成 , 認為最要緊的是心甘情願 , 作為教會, 有一眾懂得深思熟慮的教友 ,也是教會的福氣 .
星期日
今日一早 , 我就比隔離0既裝修佬嚇醒 ...... 我訓到好熟 , 突然幾下嘭嘭聲 , 我成個扎起然後雙手推住度牆係咁問大夫 : 咩事呀咩事呀 ,度牆做乜呀 ??????丟呀 ............. 隔離響度 DUP 牆 !!!! 可能聽到我尖叫 , 佢地無再 DUP ......... 但我真係成個醒哂 !!!!
然後 , 我同大夫出左新世紀 , 去美心搵位同羊太飲茶 ~~~ 可能係長假期 , 無乜人 , 拎左票就有位 ~~ 飲完之後同羊太去左做 SKINTEST , 行左一陣就去太子道睇下裝修整成點 . 因為老爺好澎湃0既新點子 , 廁所又無左一忽牆 ...... 連整好左0既磚都卜哂 .......
羊太睇到個廚房好中意 ~~ 地下都舖好哂 ~~ 去水煤氣電制燈位全都做好 , 而家只欠櫃ONLY~~
之後 , 我地約左好友食晚飯 ~ 因為第二日又唔使返工 + 好傾, 呢一餐飯食得好愜意 ~~
星期一
好頹0既一日 ~~~~
一早約左司機去沙田宜家取貨 , 於是又一早爬起身 ( 真係節墜....) 去左九龍城食早餐 , 就入去沙田 , 攪一大輪 , 十一點幾返屋企 , 一撻響沙發, 又訓過 ~~ 一起身已經係三點半 ~ 飲左D湯 , 食埋個茄汁牛腩撈丁 , 就出街去 ~~
我地去左樂富行左一陣, 就返去老爺度食飯 ~~ 食完睇完煙花 , 我地就走喇 ~~ 今晚好好彩 , 佢無提裝修D野 ~~~~ XDDDDDDDDDDDDD

沒有留言: