2007年10月10日

無題

尋晚想起之前一大堆野, 好唔開心, 真係好唔開心. 今朝起身 , 都仲有少少不能釋懷. 我就係咁衰架喇 .
另一方面 , 一眾好友唔好誤會 , 如果我曾經做過你地0既中間人 , 而今日我地仲係朋友0既, 我尋日講0既野並不合用於你地身上. 有好多事, 都係我自己自願去做, 係好係醜我自己會一力承擔 , 我亦唔會事後埋怨任何人 ( 又要做又要怨 , 好無種的 ) , 我應承得你地去做 , 我就無悔無怨. .
我只係對一D有事鍾無豔無事夏迎春 , 又要你去做 ( 佢自己又唔去做) 又要批評你做得唔好 ( 佢亦唔見得做得好 ) 0既人發兩炮而已 . 再者 , 我唔介意身邊朋友係D乜野人 , 但對一D不分黑白是非 , 本末倒置0既人極其抗拒 , 一兩句戲言就判左人地死罪 . 我雖說是半個天主教徒 , 天主教要我地原諒他人 , 響呢D野上面 , 我做唔到. 因為我係一個普通人而已 , 我尚有喜怒哀樂 , 我尚有自己一套原則 , 我尚未被人洗腦 . 話我鑽牛角又好 , 話我死心眼都好 , 有一D野 , 我一世都會記得 . 曾有人話我背負太多 , 但佢唔知我而家背負0既野, 唔少係由佢而起 .
可能會有人話 : 你咁睇唔開 , 你辛苦咋喎.
係呀 , 我係睇唔開 , 咁點呀 ? 人生梗有不足架喇 ~ 耐唔中呻一下 , 唔得架 ?

沒有留言: