2007年10月12日

我都是這樣長大的-生活篇



我覺得每一家人都有d特別0既習慣 / 習性.
如我屋企 ,大時大節送禮 , 以前會送好立克/阿華田 / 利賓納 ( 以前物質唔充裕嘛) 而家會送紅酒 , 海味 . 始終未送過糖 / 餅比人 ( 月餅例外 ) .
又 , 食飯都可能會因應家鄉 / 口味而家家唔同 . 我屋企做節一定有烏頭魚同蒸雞同埋炒麵線 . 次次做節無論乜野節都會有.
去到我地細個返學呢一瓣 , 又係有我地自家一套.
我地細個時 , 每人都有一隻小箱 , 入面有一個毛巾匣, 一個餅盒同一個小水壺. 我們幾個表兄弟姊妹一返幼稚園就會比人地拎多一件野 , 除左布書包之外就係呢一隻小箱. 每一日阿娘都會為我地準備小箱內0既所有野 , 今日可能係藍罐曲奇餅 (仲會用番佢個紙杯仔裝好) , 聽日可能係嘉頓雞片 , 後日係威化...... 毛巾仔日日都會換一條. 因為一來學校要查有無手巾仔 , 二來我地走到身水身汗 , 都要抹汗架 .
返到屋企 , 我地就要自己去執d野出黎 , 自己去倒左飲剩0既水 , 洗乾淨餅盒 , 將毛巾仔拎比阿媽洗 .
另外 , 我地自己又有一套餐具 , 聽講係當年舅父去 "美美" 度買0既日本進口貨 ( !!!!) 我地屋企深信 , 細路仔有自家一套餐具 , 以後就會好衣食 , 訓練細路仔自己食飯時都會無咁勞氣. 我記得0既 ....有杯喇, 碟喇 , 前菜碗 , 小湯碗 , 飯碗 , 筷子匙羹叉 , 成套仲會用一隻托盤裝住, 好架勢堂的 ...... 你要我食野, 通常都無乜難度0既. 但我表哥同我細佬 , 追佢走勻成間屋, 至會食到一啖飯 , 所以應該係唔關有無餐具事.
響我細個時, 我老豆一直灌輸一D思想比我 : 自己的事自己做. 自己問題自己想. 佢一直同我講, 我唔係屋企入面小公主, 屋企有飯食我有書讀 , 並唔係必然. 佢雖然作為父母 , 應該為子女安排一D好0既路. 但為左我地著想 , 佢唔想我地郁D就要搵人地幫手 , 所以有好多野, 我地要自己做. 因為有一日佢同阿娘老左, 我地要照顧番佢地轉頭 . 所以 , 佢要我地做一個獨立0既人.
到我要結婚, 我就明白佢0既苦心. 我遇到0既問題比一般人少, 問題係有, 但我可以自己 SETTLE DOWN . 而且響好多事上面 , 佢同阿娘係比 100% 信任及支持我. 就如婆媳問題 , 我從無同佢地呻 / 哭訴 . 夫妻問題 , 佢地感覺到我有唔妥, 但都唔會插手落黎 . 因為我只係同佢地提過 : 我揀0既老公 , 我就會自己一個去面對佢, 唔需要人地幫手. 我唔需要人地響我後面吶喊助威.

我真係好多謝我老豆媽子 ,由細到大 一直都比一D好正面0既野我睇 . 無佢地 , 我無今日 .

沒有留言: