2007年10月24日

我同阿娘阿婆太婆口味一樣, 大家都係中意飲甜0既酒.

以前細個見阿婆同阿娘, 真係一日一杯 "養命酒" , 陣味好香的 ~

GORDON GIN , 又係好香 ~ 有一次偷飲, 喉嚨像火燒一樣 ~

婆婆比過 "砵酒" 我飲, 因為婆婆都愛貓, 所以, 佢只會買貓嘜砵酒.

阿娘身體底子比較寒涼, 所以一入冬都會用糯米及酒餅, 釀糯米酒飲. 我未飲過, 有幸試過的契妹說好味非常.

日本梅酒 , 我會同阿娘爭飲.

紅酒攻入香港之後, 我只愛好友口中的提子汁 "玻玻璃" ~ 其他乜野靚酒我都唔識欣賞.

有一次試過表姨介紹的德國冰酒, 上左癮~ 買左一箱同表姨 SHARE 飲.
之後試過加拿大冰酒 , 太甜 , 封喉唔好飲 . 好友杯麵今次帶來BLUE NUN 冰酒, 清新可喜, 又成為我的至愛 ~

我唔係酒鬼, 但每一次同好友一齊品嘗, 我就明白咩叫醉翁之意不在酒喇 ~~~~

沒有留言: