2007年10月4日

裝修有感

唔係話睇左d咩磚有感想 , 亦唔係話同阿師傅相處有乜感想.

搭唔到線
攪裝修 , 同攪結婚有好多相同地方 . 就係溝通問題.
一開始老爺話買左樓 , 想我地搬出黎大家住得近少少 , 我地就開始有好多野諗. 一下子太多野想 , 腦袋轉不靈 , 人就燥火得多. 再加上要用另一個角度去同大夫溝通 , 我就頭爆 ~~
為左一張對我黎講作用唔大0既梳妝台 , 又炒一大鑊 . 又一証明老爺同大夫一定係兩仔爺.
再下來 , 老爺為左佢0既堅持 , 將個廁所卜左又砌 , 砌完又卜......
口上說 : 你地住你地自己話事.
行動上 : 無理由無0既 ! 廁所一定有 xxx , 有 yyy . 酒店都有喇 ~ ( 當然 , 佢有可能唔記得左呢度係住家 , 唔係酒店. )
而家 ? 我學識冷眼旁觀 + 君子報仇十年未晚 ~


公私分明
一開始 , 我搵左好朋友黎比少少意見 , 但大夫0既惡劣態度令我無地自容 , 可幸朋友都係明事理人 , 之後乜都唔理當無睇過講過 ; 自此之後 , 我決定唔犧牲私人感情落去呢一d野度. 老爺響唔同時候查問 / 揶揄 / 要求好朋友為我地設計 , 我都無再表態 . 因為我唔想無左個朋友. 當然 , 當中發生乜野事 , 我無向人地提及.
要人設計 ? 比 $$ 喇 ~~ No Free Lunch ~
收左錢 , 都未必會硬食.
無收錢仲要睇面色 ? 唔係嘛 ?


過得人過得自己
呢間屋0既由買屋到裝修, 係由老爺包底 . 呢個亦係四年前 , 雙方家長會面時 , 由老爺奶奶親口向我父母作出的承諾 . 雖說用料係由得我地去挑 , 但我都會盡量慳錢 . 無需要0既就唔會去做 / 買 .

1. 廚房如果櫃框尚是實淨完好 , 換櫃門就可以 , 櫃身保留 , 牆身及地板配回 / 補回同樣的磁磚就可以. 將錢留在做好水電工程上.
之後發現, 廚房原來已經被白蟻蛀左一大半 , 一些吊櫃框只係被兩邊牆 / 橫樑夾住 , 唔放野無問題, 一放重物就會跌落黎 ; 另外磁磚已經係數十年的貨色 , 配不回 ; 最後 , 整個廚房由頭到尾都要重新做過哂 .

2. 因為是頂樓關係 , 天花頂橫樑極多 , 而且因屋內沒有主力牆 , 整間屋以屋框橫樑及角柱位支撐 , 所以問題也比人家多. 只是想想如何避免 "橫樑壓頂" 都想死咁滯 ..... 本來很大的空間 , 因樓底問題 , 都變得很矮. 本來我就不想做太多木工 / 假天花, 但而家唔做都唔得.

3. 廁所我本來就好求其 + 簡單 , 但因為老爺新點子如斯澎湃 , 我都唔可以同佢客氣 , 叫師傅配番之前我嫌貴的 BOLDER , 將廁所的視覺效果拉長拉高一點.

一直以黎 , 我都無想過因為係人地比錢就可以搏老命豪裝 . 我只係覺得 , 住得舒適就可以 . 可能係無要求 , 自然就少左失望 . 有好多野係自己行過黎敲門 , 而唔係去死抓爛留 .... 有好多野我自己都過唔到自己關口 , 點可以肆無忌憚要人地老馮比自己 ?

如果一開頭 , 我就話所有野要新又要靚 ,堅持要用 $1500 一塊的磚 , 我今日可能已經跌左落萬丈深淵.

沒有留言: