2007年10月15日

回望

九七之後 , 身邊好多人同我自己都經歷左唔同0既打擊 / 沖擊 :
我一年之內轉左三份工, 每份工都因為老闆話 " 政府都瘦身 , 我地應該要去跟 " 再瘦落去,真係變左貧窮戶都似 , 所以一走了之.
響 2000年人人都努力希望趕上電腦時代 ( 其實係想知道咩係千年虫) , 我身邊三位至親都同時發現患上癌症 , 先係婆婆發現子宮頸癌, 我需要送佢返去加拿大 , 到步後 , 小舅父靜靜地告訴我大舅父當日早上已因肝癌過身 , 在加拿大的整整一個月 , 每一天都要應付情緒不穩的阿姨 , 與舅母夾計用最 "恰當" 的方式去話比阿姨知 , 又要瞞著婆婆公公 , 到大舅父後事辦好後 , 我阿娘馬上由美國趕來加拿大 , 再次照顧另一個癌症病人 , 因為我老豆仲響香港 , 所以 , 阿娘一到加拿大 , 我就喊住上機 返香港 . 返到香港 , 就輪到我老豆有癌病 , 我捉唔到老豆去睇醫生 , 於是阿娘又響加拿大飛返黎 , 照顧身邊第三個癌症病人 .......
由 1999至2001年 , 我覺得好辛苦 , 真係好辛苦. 我仲想緊 , 如果有四個病人 , 我同我阿娘可唔可以支持得住 ? 呢幾年 , 我地一家各散東西 , 我同細佬響加拿大 , 阿娘響米國 , 老豆響香港 , 身邊都係病人 , 心情大上大落, 工作不穩定 , 對前男友數十年感情亦好死心 , 家中陰霾重重 , 黑仔到連屋苑都要進行番修 , 所有窗戶都被封住整整兩個月 ........
人生有好多不如意,有人覺得一個至親走左已經好大件事 ,天要塌下來. 想不到至勁至鑊至甘0既陸續有來 , 負面情緒之下 , 變得心灰意冷 ,而忽視左人生的意義 ( 人生意義係乜 ? 我唔知架, 我只知 "走著瞧" )
好耐之前, 我老豆同我講 , 做人要 "居安思危" . 好景時就要儲起本錢, 劣境之下要咬實牙關. 千萬不可以有依賴的心態. 人要走的路 ,都是自己走出來. 下下要人幫什至借助於鬼神 , 最後只會落得一敗塗地 ( 呢一樣就係我地唔信任何宗教0既原因).
今日0既自己 ,相比起數年前, 什至數十年前,說話是少了, 做的事是多了. 對生活沒什麼要求,有點兒冷眼旁觀的感覺. 淡淡如水的生活 , 有時可能是沉悶了一點, 但 , 平和的心境卻不是話有就會有.
所以 , 我喜歡現在的我 ~

沒有留言: