2007年10月28日

頭痛三寶

我甚少病痛,頂哂籠廿幾日黎一次頭脹痛,雖不至於頭爆訓床 ,但都足以令我白白浪費左一日好假期 ~
我頭痛唔會食頭痛 / 止痛藥. 因為我知道唔係因為病毒/抱恙而致. 天然療方如下 :
1. 到空氣流通地方深呼吸3-5分鐘
2. 飲水 ~ 每隔15分鐘飲 200cc 水
3. 閉目養神 ( 在空氣流通地方 )

頭痛可以係好多問題0既病徵, 在我黎講, 唔夠水份 / 體內鹽份過多都係元兇 ,亦係因為體內電解質不平衡而引起, 本來寶礦力係一個良方, 但內裡糖份又容易令血醣大上大落 , 所以我寧願花多少少時間, 令身體自行調節.

看官下次如果都有頭痛, 又係因為水份吸收不足 / 味精或鹽份吸收過多 , 都可以試一下呢個方法.

沒有留言: