2007年10月5日

我的寶貝

廚具呀 , 煲呀 , 餐具呀 , 聖誕節裝飾品呀 , 呢d都係我的寶貝.
我唔係太識煮野 , 不過我深信工欲善其事, 必先利其器 . 一隻質料好的鍋子, 一把好的萬用刀, 都可以用上數十個年頭.

我可能未知道一眾朋友0既飲食口味 , 但我想美麗而合適的餐具會令客人窩心 , 覺得受到重視.

我未係一個合格0既教徒, 但我覺得中國人農曆新年 , 與西方聖誕節不遑多讓, 都是溫馨的日子.

最近都在搜集生鐵鍋子的用法 , 煮食需知. 因為買了 le creuset 的牛扒煎鍋 ~ 每一個月出糧的日子, 都掏出銀兩買下一兩件孖人 / DAISY 的廚具 / 餐具.
昨日經過 spotlight , 見到一隻鄉土味很重的鐘 , 打折後才四十四塊錢有找, 馬上買下來 ~ 作為新居的廚房時計 ~~

沒有留言: