2007年10月4日

多個問題 , 定係少左個問題 ?

一樣米養百樣人
十隻手指有長短
家家有本難唸經

我成日覺得 , 世上有好多事有好多組合 , 唔同人有唔同故事. 你覺得0岩0既人地未必同意 ; 你覺得不合情理但人地又可以欣然接受 , 當中並唔係邊一方錯 , 只係大家角度環境同需要唔同而已 . 大家會為對方0既論點 / POINT 去出發 / 著想時 , 就知道大家都無錯 , 亦唔會有交嗌.

譬如 , 我覺得結婚唔使高調 / 浮誇 , 最重要0既係婚後生活同相處 ; 但朋友A覺得一世人一次 , 想大家開心一下 / 夫家親屬繁衍 / 獨生子女只此一次 / 鄉下文化唔同 , 所以要大排筵席大宴親朋 . 咁 ....
我唔可以認為朋友A係奢侈 , 而朋友A亦唔可以認為我寒酸.

引伸到我最近0既煩惱上 ( 想起會有火 , 但我仍食得訓得) , 老爺堅持新屋 :
一定要有2個廁所 , 一定要有企缸 , 個 POINT 係 : 係廁所都有 , 酒店都有 .
姑勿論係0岩唔係 , 接唔接受 , 我都由得佢整 ~ 現實係最實在 , 最公正. 出到黎0既野係好 , 就係好. 唔好 , 就係唔好. 佢個 POINT 係唔係 POINT , 人人定位唔同. 佢話好話0岩, 佢比錢 , 佢話事.
對左佢地咁耐 , 我都學識接受. 因為多舊野響度唔會死人塌樓. 就算唔係老爺比錢 , 佢話要整 , 我都會整. 出左個結果係好定唔好 , 大家心中有數.

我唔係安慰自己 , 而係我一直擔心貓廁所放響邊0既問題, 而家迎刃而解 . 另一方面 , 我都叫大夫同師傅唔好咁認真去睇呢一個企缸 ~~~ 企缸唔一定要企個人響入面.

所以, 世事係無絕對.

沒有留言: