2007年10月20日

重陽假期的一天

本來 PLAN 左一大堆節目同大夫+朋友,好好咁過呢一日. 但響星期四半夜電車叔仔一個 MSN MESSAGE 就將所有野改變哂 :
老爺響深圳跌親.
呢個 MSN MESSAGE 首先係嚇到我死死下, 老人家跌親,唔係小事呀 ....
再下來, 我對呢個電車叔仔,真係用左極0既容忍度及 EQ ,去問佢多D詳情. 最後,我在心中咒罵佢數十遍 , 點解會有咁0既人存在響世界上 ?

老爺跌到 ,係星期四早上0既事,佢到夜晚十一點至同我地講 ....
一開波, 就問我 : ARE U 2 FREE TOMORROW ? ( FREE 又點唔 FREE 又點 ? 唔 FREE 你唔使同阿哥講個老豆跌親 ?)
其他0既,我都唔想再提.老爺及 LULU , 最唔放心就係呢一個仔, 阿大夫,佢兩老就一早將大夫交左比我,亦好放心 . LULU 走之前同我講好哂數,老爺同大夫佢都唔擔心, 係擔心電車.
如果你問我 ,我會話 : 我唔擔心電車, 但好擔心同電車一齊住0既老爺.
咁樣好似 MAKE SCENCE D ~
尋日我地同老爺去洗傷口 ,去買食送同陪佢食飯 , 老爺一見電車就唉聲嘆氣. 我可以做0既, 就係做番人應做0既野 , 講番人應該講0既野. 去平衡番老爺0既心態. 老爺以為我地夜晚要同朋友打邊爐, 我地話取消左,同佢食飯 , 睇得出佢好開心.大夫仲同佢揀魚, 買左條烏頭,仲話叫我整潮州凍烏頭魚. (所以我成日話老爺對我幾好,成日以為我中意食家鄉野...煮飯時成日就我口味 )

有人話我 , 響公眾地方大唱夫家人0既不是, 唔該呢D外人收聲.

沒有留言: