2007年10月24日

筆桿子殺人文化 與 現代 msn 殺人事件

以前曾聽老豆講過 , 筆桿比刀槍更易令人死得徹底.
而家係電腦時代, 用筆桿的 ,好多都轉用手寫板 / 輸入法 . 又因為電郵 / MSN / SKYPE0既普遍, 好多唸尺牘時學到0既信箋文化 , 都被人忘得一乾二淨.
錯白字不用說了, 有時是無心之失. 但 , 內容語法所表現出來的語氣 , 卻是令人汗顏 , 什至動怒, 好想馬上用最快的方法 , 去到發信人/ 發訊息的人身邊打佢一身.
今日, 我在公司做到火紅火綠之際, 電車先生傳來一句 :
GIVE ME THE ORIGINAL BILL / RECEIPT OF DAD'S WOUND CLEANING !
整句野, 無打招呼無唔該 , 光是那一個感嘆號就令我無名火起.
" 而家咩事 ? 我欠左佢架 ? "
我話左佢知 , 所有野都係響佢屋企餐檯上0既膠袋度. 最後再比兩句野佢 :
PLEASE BE POLITE
DLS

首先 , 而家只係字面上的理解 : 有感嘆號 , 係加強語氣0既意思. 加埋無唔該無 please , 我感覺係好唔客氣0既一句說話 .
電車有電話唔而打比我 , 死都要用呢d msn 去同外間溝通 , 佢就要承擔因為自己有語病而引起0既所有誤會 / 不快 及 對方反擊 . 我用 DLS 已經比打佢一身好好多 .
再落黎 , 你可以話我新仇+舊恨 , This is not the first time !
另一方面, 佢同老爺住, 呢一D日常野, 係唔係要留心加上心 ? 而唔係問一個同佢唔同住0既人, 仲要唔該都無句 ? 我馬上同大夫投訴, 要佢問件電車發乜野神經, 我唔去佢公司打 X 佢, 純粹係太忙 , 而唔係比面任何人.
無錯 , 我鬧佢係完全唔會比面. 因為我相信, 出到出面佢用咁0既態度出去同外人講/做同樣0既野 , 佢0既收場會更慘烈.

沒有留言: