2007年10月9日

布藝店推介 - 奧渼布藝有限公司



響以前0既 blog 度都推介過 ~ 之前係入去混吉問野吹水. 今次, 我地訂造左張梳化 , 響遲d 一d 比較頭痕0既問題解決左之後, 會響呢一間店度造埋窗簾.
造窗簾我只去過花園街做,但經驗十分唔好 ( 我已經係有朋友介紹帶埋我去.) 唔準時交貨之餘, 報價時仲係好平, 一比左訂之後, 條數會大左成2-3倍 ! 令人失哂預算. 問番佢轉頭, 舖頭只會話 : 你揀d布貴呀嘛 .....blahblahblah.....
其實做窗簾有分平摺/密摺之分, 所用布量亦會相差2-3倍 , 店舖跟你報價時, 是用平摺用量計 ( 拉埋簾時, 布是平又無摺的) , 當落訂後, 店舖就會用密摺 ( 拉埋簾時有摺,立體感之餘亦用多好多布 ) 黎計數. 報價時, 店舖報比我係 $1200 , 到埋單時, 變成 $3380 .
另外唔好以為上樓店會平 , 我響花園街問過一間, 佢報比我0既價, 比 ornaments 報0既仲要貴差不多一百蚊 ( 同樣的英式花布 ) , 仲未包窗簾軌 ! 單是布價 已相差了五十元 ~ 所以樓上店不一定平宜 !
我極討厭大陸貨, 我阿娘響深圳造的簾, 又縮水又唔對尺寸, 細佬房的羅馬簾更加拉到唔上唔落 ..... 所以我無野好講.

響九龍城有一種文化好得意 : 做開幫襯開就不理好醜平貴, 一路幫襯落去, 所以好多九龍城店舖都唔憂做, 又貴態度又唔好 . 有一個阿伯響聯合道擺檔裝百葉簾 , 貴到無倫....... 但一路都有好多上年紀0既人去幫襯......... 我響 ornaments 拎到0既價錢 , 可以造到四堂百葉簾, 阿伯就只可以造到2幅, 足足貴左一倍.

我跟大夫訂造的正是這一張梳化 (但不是曲尺 ), 而且背靠位置也加高了少許 , 沒有了曲尺 , 改成為6尺半長梳化 , 用的是比較硬的填充料 , 轉為木腳 . 正是 : 我要 A款 + B 腳 + C 墊料 + D顏色 +........... , 集各家大成 , 我最滿意就係呢一D咁彈性的安排.



鳴謝 : 照片由BLOG 主 TIFFANY 借出 .

http://pianomiffy.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=520106


店內都是由兩小口打理 , 當日幫我們度尺是先生 , 次次同我吹水又好好傾的是太太 , 從外表看什都看不出是老闆呀 ~~
如果 ornaments 兩小口夫妻檔可以一直以呢一種咁 friendly 0既態度待客 , 呢一間店一定前途無限 .

P.S 我們家的陳積積 , 跟老闆娘的貓像樣到不得了 , 我們都認為兩家的貓可能是失散了的兄弟姊妹 !!!

奧渼布藝有限公司
tel : 2383 3712
九龍城聯合道 50 號 地下

沒有留言: