2007年10月15日

有早知 , 無乞衣 ~

人生有好多野真係無得返轉頭 . 近排0既感受特別深.

官晶華當日奪人丈夫, 做左短暫的勝利者 . 今日肥姐病重 , 陳年舊事給人挖出來. 要命的是, 肥姐地位不低 , 作為一個香港人的 ICON , 官的負面批評比起當日不倫戀曝光簡直不惶多讓 . 再下來 , 官與秋官生下的一對女兒 , 如何面對母親是一個第三者 , 當日不顧人家感受 , 破壞一個大好家庭 ?

LULU 去左環遊世界有一年, 佢離開前 ,有一日響病榻上同我訴說陳家與各親戚的恩怨情仇 . 有好多事 , 我都只係作為旁觀者 , 事不關己 , 對此等事也不上心 , 是對是錯, 我亦沒有權去批評 . 但如果可以返轉頭 , LULU 會唔會對親戚有另一套態度 ? 在病榻上 , 佢睇到聽到一D以前想都未想過0既真人及真事 , 佢可有想過 , 佢錯失左好多野 ? 但當時 , 佢連最基本可以做0既野都做唔到..........

近來執拾家中什物 ,睇到好多以前買落0既野 , 有好多都係不必要 , 我又想 , 如果無駛過呢一堆錢買過呢一堆野 , 我而家會唔會有多D積蓄 ? 睇到D舊相 , 故友舊友 , 如果當日某D事無發生過 , 今日的我好會係一個乜野人 ?

我而家響度學緊, 唔好有早知無乞衣 , 有好多野,要去珍惜.

沒有留言: