2007年10月26日

我的BLOG

真係自己發手痕所以寫.
我0既生活圈子唔大(結左婚就係咁上下) 亦唔係太多嗜好. 簡單一句 : 道行未夠.
最緊要係, 我自己覺得,我寫0既野都係好主觀, 好多時都係呻下,發下蹹瘋 , 可能同人地生活一D都唔配合,亦唔會人人都同意我0既睇法, 所以, 我只係比我0既朋友, 識得我0既人睇 , 比一D想知我近況0既人睇. 唔了解我0既人, 我寫0既野可能會引起人家不滿,引起罵戰, 是很煩惱乏味的事.
其他人睇,我唔介意,有緣0既自會遇到.(XANGA 閂門時我收到0既 EMAIL,可真是嚇了我一跳 !)
所以各位好友,你地可以自行判斷,話唔話比人地聽我條 LINK,作為好友, 我並不計較 ~

沒有留言: