2007年10月10日

唔做中唔做保唔做媒人三代好

好友貓在敝版內提及好人唔易做 . 作為中間人為好朋友說項勸交 , 最後出來的結果卻令人心傷.
曾幾何時, 我都經常做左中間人, 左右逄源 , 為朋友解圍 , 為男女朋友說項 , 最後卻令自己好辛苦 . 辛苦不在過程 , 而在結果. 但我亦唔可以同外人講 , 因為涉及人家私穩. 有一次忍不住向好友傾訴, 最後換來的是被所謂的 "好友" 定為 "亂爆人家私隱" , 自此之後, 我覺得世上無知心真朋友 , 真係無. 尤其係會耐心去聽自己講野0既朋友, 真係無. ( 各好友不用心傷, 你們仍我的最好朋友, 因為我唔捨得將自己0既難題比你地去分擔. ) 亦響呢一次之後, 我決定唔會去理人家的事. 因為我受唔起第二次打擊. 至於當時所謂的好友, 我亦即時遠離 , 係佢對我無信心好 , 定係我對佢失望都好, 我唔想再有第二次比人加上其他罪名.
當時我覺得自己好戇居, 以為人地係 best friend, 所以就將一d唔可以隨便同人講0既野, 去同呢d best friend 講 , 希望有個聆聽者可以比到d意見我 , 最後出來, 原來人家唔係太重視雙方之間的友情, 仲響過左一大段時間之後 , 才將 "罪名" 一一宣判 , 根本乜都無得返轉頭.
所以, 中間人並唔好做. 而且大部份都係打完齋唔要和尚的 . 好0既唔關你事 , 衰0既你要揹哂上身.
如果自己係屬於 "計較" 0既人 , 呢一樣野一定唔好做.
唔係太計較0既, 都唔好做. 因為代價非常的大 .
唔計較0既 , 你會比當事人更傷.

沒有留言: